فرماندار شهرستان سنندج گفت: هنرمندان سرمایه و گنجینه‌های ارزنده هر ملتی هستند و مانایی  فرهنگ و هنر ملت‌ها بستگی به وجود این عزیزان دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ ابراهیم زارعی فرماندار شهرستان سنندج در دیدار با هنرمند نام آوازه عرصه هنرهای تجسمی و پژوهشگر برجسته استان ،استاد فردین صادق ایوبی که با حضور رئیس حوزه هنری کردستان صورت گرفت، با ارج نهادن به سالیان متمادی تلاش و کوشش این هنرمند برجسته استان و کشورگفت: هنرمندان سرمایه و گنجینه‌های ارزنده هر ملتی هستند و مانایی  فرهنگ و هنر ملت‌ها بستگی به وجود این عزیزان دارد.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای این هنرمند با اشاره به اقدامات ارزنده حوزه هنری استان در حمایت از هنرمندان افزود: امیدواریم به زودی با حمایت و همکاری حوزه هنری ضمن برگزاری نمایشگاهی از آثار در سنندج و تهران زمینه چاپ اثر پژوهشی این هنرمند را فراهم آوریم.

استاد فردین صادق ایوبی با اظهار خوشحالی از حضور فرماندار و رئیس حوزه هنری استان اظهار کرد: بسیار خوشحالم که بگویم از زمان حضورآقای مرادی در حوزه هنری هرآنچه را که در توان داشته‌اند برای هنرمندان انجام داده و بسیاری از هنرمندان اگر دلتنگ هم می‌شوند مانند ما به سراغ حوزه هنری می‌روند و دلتنگی‌هایشان را به اشتراک  می‌گذارند .

وی همچنین از پیگیری‌های فرماندار سنندج تقدیر کرد و به رسم قدردانی یکی از آثار خود را تقدیم فرماندار نمود.

در پایان این دیدار لوح تقدیر حوزه هنری استان و فرمانداری شهرستان سنندج به همراه هدیه‌ای تقدیم این استاد گرانقدر شد.

گفتنی است؛ استاد فردین صادق ایوبی متولد 1341 سنندج، سرزمین آموزه‌های عشق و محبت، فارغ‌التحصیل رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و از هنرمندان برگزیده کشور در حوزه نقاشی و هنرهای تجسمی است.

نقاش برگزیده سومین نمایشگاه دو سالانه نقاشان ایران، نقاش برگزیده جشنواره ایران ۱۴۰۴، نقاش برگزیده دومین جشنواره تولیدات حوزه هنری سراسر کشور، حضور در فستیوال جهانی نقاشان دنیا ۱۹۹۷ دهلی نو، هندوستان، برپایی بیش از ۴۰ نمایشگاه داخلی وخارجی از افتخارات این نقاش ارزنده کشور است.

انتهای پیام/ د م

دیدار فرماندار کردستان از هنرمند نام آوازه عرصه هنرهای تجسمی و پژوهشگر برجسته استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.