مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: از پیش بینی تولید و پخش بیش از 10 هزار دقیقه ویژه برنامه در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

ویژه برنامه‌های صداوسیما  در ایام دهه فجربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در اولین جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان با بیان این مطلب گفت: دهه فجر امسال به علت ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و هجمه ناجوانمردانه دشمنان درحوادث اخیر کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.


 علیرمضانی با اشاره به اینکه راهپیمایی و خروش خودجوش مردم در 15 دی بر اساس تکلیف ، بصیرت و زمان شناسی انجام شد ، افزود: مسئولان باید قدردان این مردم باشند و در حل مشکلات بیشتر بکوشند.


وی از پیش بینی تولید و پخش بیش از 10 هزار دقیقه ویژه برنامه در ایام دهه فجر امسال در صدا و سیمای مرکز کرمان خبر دادو گفت رسانه استانی آمادگی مشاوره ،تولید و پخش مستندهای دستگاه های مختلف از خدمات 4 دهه ای آنها به مردم را دارد.


در این جلسه مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم گفت: نقش رسانه ها به ویژه صدا و سیما در تشویق و ترغیب مردم در راستای حضور پرشور مردم در راهپیمایی های باشکوه و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی بی بدیل و ستودني است.


 صدفی افزود: برای برگزاری آیین های سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب 21 ستاد شهرستانی ، 24 کمیته و 10 کارگروه تخصصی در استان تشکیل شده است تا ویژه برنامه های متنوع ، مردمی و باکیفیت فرهنگی ، ورزشی ، هنری و رسانه ای امسال با هدف تببین برکات انقلاب اسلامی، به خوبی برگزار شوند.


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: با توجه به همزمانی ایام دهه فجر امسال با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) برنامه ها با رعایت شان آن ایام اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

 

ویژه برنامه‌های صداوسیما در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.