نیروی انتظامی ویترین و پیشانی نظام در ارتباط با مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در بیست و چهارمین مجمع استانی پیشگیری از جرایم کارکنان نیروهای مسلح استان، گفت: نیروی انتظامی ویترین و پیشانی نظام در ارتباط با مردم است و باید در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی به اقدامات ناجا در پیشگیری از وقوع جرم کارکنان اشاره کرد و افزود: تقویت بنیه فکری ، بالابردن آستانه تحمل ، شناسایی افراد آسیب پذیر و خوشایند سازی محیط خدمتی کارکنان از جمله سربازان وظیفه از مهمترین اقدامات انجام شده توسط نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه شرط موفقیت سازمان ها برخورداری از مدیرانی پویاست، گفت: باید با شناخت معضلات و گذشته پژوهی و آینده پژوهی، امروز را مدیریت و برای آینده برنامه ریزی کنیم.

سردار میرفیضی با تاکید بر شناخت عوامل نهفته در جرم ، افزود: شناخت جغرافیای محیطی ، انسانی و موضوعات پنهان روحی و روانی افراد و ارتقاء منزلت و شان کارکنان نیروهای مسلح از جمله سربازان وظیفه با ادای احترام متقابل همراه با اعمال مقررات سازمانی و آموزش از مهمترین راهکارهای اجرایی و مولفه های پیشگیری از این جرم است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی آموزش از هدف گذاری برنامه ها ، برگزاری و تشکیل ۹ جلسه آموزش تخصصی و علمی در استان خبر داد .

سردار میرفیضی تشکیل کلاس های مشاوره ای ، تشکیل پارلمان سربازان وظیفه و استفاده از ظرفیت های فکری سربازان نخبه در تصمیم گیری های کلان را از دیگر اقدامات فرماندهی انتظامی مازندران برای حفظ شان و منزلت سربازان عنوان کرد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ ، ترویج ارزش های اسلامی در بین سربازان ، رسیدگی به وضعیت معیشتی و مشکلات کارکنان پایور و وظیفه و دیدار با اعضای خانواده های آنان از دیگر اقدامات انتظامی استان در این راستا بوده است.

انتهای پیام/ م

 نیروی انتظامی ویترین و پیشانی نظام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۰:۲۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام اگه میشه ساعت کاری کارکنان یگان امدادکرمان راپیگیری کنید همیشه سرکارهستند اگه نیروکم دارند خوب نیرو بگیرند درغیر اینصورت چرا وقتی شیفت صبح هستن از ساعت 7میرن تا پاسی ازشب وقتی شیفت عصر هستند ساعت سه نصف شب مرخصشون میکنند واقعا ما خوانوادها خسته شدیم خواهشا پیگیری کنید
آخرین اخبار