استاندار خوزستان گفت: معیار انتخاب فرمانداران، قانونمداری و تعهد به سیاست‌های دولت است و تلاش میکنیم در زمان اعلام شده آنان را انتخاب کنیم.

///غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رایزنی با وزارت کشور به منظور انتخاب فرمانداران استان متبوعش اظهار کرد: جلسات مختلفی با وزارت کشور برای انتخاب فرمانداران تشکیل می‌دهیم و معیار این انتخاب، قانونمداری و تعهد به سیاست‌های کلی دولت دوازدهم است.

وی با بیان اینکه فرمانداران باید قابلیت اجرایی و سیاستگذاری در امور مختلف داشته باشند، افزود: انتخاب فرماندار بانو مورد توجه مسئولان استان و وزارت کشور است، در استان خوزستان فرماندار بانو فعالیت دارد و در تلاشیم از ظرفیت بانوان بیشتری استفاده کنیم، چراکه موضوع جنسیت ملاک انتخاب ما نیست.

شریعتی تصریح کرد: استفاده از توانمندی بانوان، مورد تاکید رئیس جمهور است ما نیز طبق همین رویکرد از قابلیت بانوان در دستگاه‌های اجرایی استفاده خواهیم کرد.

استاندار خوزستان گفت: در تلاشیم طبق زمانبندی اعلام شده از سوی وزیر کشور فرمانداران را انتخاب کنیم، اما ممکن است روند تعیین، بررسی صلاحیت و انتخاب آنها مدت بیشتری از زمان تعیین شده نیاز داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشاتی که در استان خوزستان صورت گرفت،  متذکر شد: سعی کردیم با مدارا و سعه صدر با اغتشاشات برخورد کنیم، اکنون هم این جریان خاتمه یافته است.

شریعتی در واکنش به اینکه گفته شده جمعی اغتشاشگران اقدام به آتش زدن فرمانداری ایذه کردند، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد زیرا اغتشاشگران حتی نتوانستند به فرمانداری ایذه هم نزدیک شوند.

استاندار خوزستان بیان کرد: اشراف کامل امنیتی در استان خوزستان برقرار است و مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۱ دی ۱۳۹۶
خدا همه خادمان مردمی را حفظ کنه
آخرین اخبار