رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: کلیه خودو‌های شخصی که ۴ سال از زمان تولیدشان گذشته است باید کد معاینه فنی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،   سرهنگ فرید کریمی‌زاده، رئیس پلیس راهور خوزستان بیان داشت: با تامین دستگاه‌های مورد نیاز، خودورهای دوگانه سوز می‌توانند در اهواز، ماهشهر و خرمشهر کد معاینه فنی دریافت کنند.

وی افزود: همچنین باید خودوهای عمومی که یک سال از تولید شان گذشته است کد معاینه فنی داشته باشند. کامیون‌ها جزو خودروهای عمومی محسوب می‌شوند.

رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: در صورتی که خودروی فاقد معاینه فنی در کلانشهرها، جاده‌ها یا مناطق آزاد در حال تردد مشاهده شود جریمه خواهد شد که مبلغ این جریمه در کلانشهرها و مراکز استان‌ها 50 هزار تومان، در سایر شهرها 30 هزار تومان و در روستاها 20 هزار تومان خواهد بود.

کریمی‌زاده ادامه داد: همچنین در صورت همراه نداشتن گواهی معاینه فنی، خودرو در کلانشهرها و مراکز استان‌ها و جاده‌ها 10 هزار تومان و در سایر شهرها و روستاها پنج هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی گفت: به خودروهایی که نقص فنی دارند و دودزا هستند نیز پلاک تعمیر داده می‌شود و پس از مراجعه به تعمیرگاه مجاز و رفع نقص فنی می‌توانند دوباره پلاک اصلی را تحویل بگیرند.

رئیس پلیس راهور خوزستان تصریح کرد: پیش از مشکلی در صدور کد معاینه فنی برای خودروهای دوگانه سوز پیش آمده بود که در حال حاضر یگان‌های ما در اهواز، ماهشهر و خرمشهر دستگاه‌های لازم را خریداری کرده‌اند و خودورهای دوگانه سوز می‌توانند کد معاینه فنی دریافت کنند.

انتهای پیام/م

صدور کد معاینه فنی برای خودورهای دوگانه سوز در 3 شهر خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.