فرماندار چرداول از افزایش چرخه‌های تولید و ایجاد اشتغال‌زایی برای جوانان این شهرستان خبرداد.

اختصاص 360 میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی به شهرستان چردوال

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام ;مراد یگانه  در چهارمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گزاری بیان کرد:با توجه به اهمیت اشتغال و کارآفرینی و مهم‌ترین معضل بیکاری در جامعه محوریت اصلی حاکمیت و مشخصاً دولت افزایش چرخه‌های تولید و ایجاد اشتغال‌زایی برای جوانان جویای کار در سراسر کشور بوده است و این نیازمند توجه ویژه و نهادینه نسبت به این امر می‌باشد.

فرماندار چرد اول به برنامه توسعه ششم در 5 سال آینده از نگاه دولت اشاره کرد وگفت: چیزی حدود 360 میلیارد تومان اعتبار به بحث اشتغال برای جوانان اختصاص داده است که این منابع؛ منابع بسیار خوبی بوده و بااین‌حال امسال هم از صندوق توسعه ملی دولت چیزی حدود 1 میلیارد و پانصد میلیون دلار اختصاص داده و در این میان سهمی که به استان ایلام ابلاغ‌شده بالغ‌بر 108 میلیارد بوده که انشاالله به‌زودی شاهد رونق چرخه‌های تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان باشیم.

 

یگانه در پایان ضمن تاکید بر نظارت دقیق در اعطای تسهیلات توسط اداره تعاون کار و سایر اعضا اظهارکرد: نظارت، پیگیری، راستی آزمایی لازمه طرح‌های اشتغال‌زایی است و انتظار دارم مسئولان توجه ویژه به این امر مهم داشته باشند.

18میلیارد تومان برای شهرستان در حوزه کارگروه اشتغال اختصاص یافت

شکرالله شیر خانی عنوان کرد: بررسی و نظارت و ایجاد اشتغال برای جوانان از سوی مسولان بایستی باهمت جهادی و احساس تکلیف محقق گردد که به فضل خداوند بتوانیم شاهد عمران‌آبادانی و پیشرفت همه جانبه شهرستان چرد نخستین باشیم.

 

شیر خانی افزود: 18 میلیارد تومان برای شهرستان در حوزه کارگروه اشتغال اختصاص دادیم و بایستی تسهیلات را به سمت کسانی ببریم که علاوه بر کارآفرینی و داشتن استعداد های ویژه و ذاتی شاهد تولید طرح ها و اشتغال زایی برای عموم جوانان و جامعه باشند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در پایان خواستار ثبت نام نهایی متقاضیان در سامانه برای مشاغل خانگی در شهرستان را شدند.    

 

انتهای پیام/با

 

افزایش چرخه‌های تولید و ایجاد اشتغال‌برای جوانان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.