مدیر کل آموزش وپرورش استان؛

رتبه نخست کشوری طرح تعالی برای دبیرستان کرمان

مدیرکل آموزش و پررورش استان کرمان از کسب رتبه نخست کشوری دبیرستان دخترانه فرزانگان دوره اول ناحیه یک کرمان در طرح تعالی مدیریت آموزشکاهی خبرداد.

رتبه نخست کشوری طرح تعالی برای دبیرستان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد محسن بیگی؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از بین هزار و ۱۶۰ مدرسه درکشور دبیرستان دخترانه دوره اول فرزانگان ناحیه یک کرمان موفق به کسب رتبه نخست کشوری در طرح تعالی مدیریت آموزشگاهی شد.

وی رمز موفقیت و رسیدن به بالاترین مرتبه از طرح تعالی را کنارهم بودن دانست و افزود: تنها با همدلی و همکاری تمام ارکان تعلیم و تربیت در مدرسه موفقیت‌ها محقق می‌شود.

محسن بیگی موفقیت در کسب رتبه مطلوب استانی، ممتاز استانی، ممتاز کشوری و دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت در طرح تعالی مدیریت آموزشگاهی توسط دبیرستان فرزانگان را نتیجه مشارکت مربیان، اولیاء و دانش آموزان در سایه مدیریتی متعالی جو دانست و تصریح کرد: توسعه توانمندی‌ها و مشارکت نیروی انسانی، فعالیت‌های فوق برنامه و مکمل جزئی از برنامه این مدرسه می‌باشد که فضا را برای رشد و تعالی دانش آموزان فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: کم توجهی به آموزش و پرورش عوارض و زیان‌های جبران ناپذیری برای جامعه دارد و توجه جدی به آموزش و پرورش باید سرلوحه کار دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

رتبه تعالی آموزشی برای دبیرستان ناحیه یک کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار