رئیس هئیت ورزش‌های همگانی استان مرکزی رسیدن به ورزش قهرمانی را از اهداف این هیات عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  نان بده رئیس هئیت ورزش‌های همگانی استان مرکزی در جلسه شورای ورزش همگانی و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زرندیه گفت: یکی از اهداف هیات، استعدادیابی و رسیدن به ورزش قهرمانی از بستر ورزش همگانی است و در این میان بحث استعدادیابی، اساسی‌ترین بخش است که اگر با رویکردی جدید در این بخش عمل کنیم، دستیابی به این هدف به سهولت میسر خواهد شد.

آقای نان بده هدف از برپایی اینگونه جلسات را نهادینه کردن ورزش در خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: در ورزش همگانی هدف اصلی نشاط و سلامتی برای همه و نیز ارتقای سلامت شهروندان است که در همین راستا مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای به این مقوله مهم دارد.

وی اضافه کرد: استعداد، امکانات و فضا‌های خوبی فراهم است که اگر برنامه ریزی صحیحی وجود داشته باشد می‌توان به توسعه ورزش همگانی کمک کرد.

رئیس هئیت ورزش‌های همگانی استان مرکزی ادامه داد: برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در ادارات، توسعه ورزش‌های بومی محلی و برنامه ریزی جهت برگزاری رقابت‌های ورزشی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در ایام مختلف سال از مهمترین برنامه‌هایی است که می‌توان در توسعه ورزش همگانی به کار گرفت.

جلسه شورای ورزش همگانی و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زرندیه با عنوان سلامت جوانان روستا در فرمانداری این شهربا حضور دهیاران روستا‌های بخش مرکزی تشکیل شد.

معرفی یک نماینده ورزشی از بانوان و آقایان در هر روستا توسط دهیاران در جهت پیشبرد اهداف توسعه ورزشی به اداره ورزش و

جوانان معرفی، برگزاری جلسات آموزشی دوره‌های ورزش‌های بومی و محلی در روستا‌های مجتمع بخش مرکزی، برگزاری

جشنواره‌های ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در روستا‌های مجتمع بخش مرکزی، برگزاری کلاس‌های امداد و کمک‌های

اولیه در روستا‌ها، معرفی مکان‌هایی در روستا‌ها با همکاری آموزش و پرورش در جهت تشکیل خانه‌های ورزش در سطح روستا‌ها،

برگزاری کلاس‌های آسیب‌های اجتماعی در روستا برای جوانان، برگزاری مسابقات ورزشی کارمندان دولت در دهه فجر و ایجاد

زمینه‌های مناسب با توجه به امکانات ورزشی شهرستان برای توسعه ورزش معلولین در سطح شهرستان زرندیه از اهم مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام / ج

جلسه شورای ورزش همگانی و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زرندیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.