مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از وجود ۶۰ مدرسه تخریبی در بیرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خدانظر دریکوند مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: باید مهارت‌های زندگی را برای اولیا مطرح کنیم، حضور اولیا در کنار آموزش و پرورش باعث ترقی و پیشرفت این نهاد می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶۰ آموزشگاه بیرانشهر در حال تخریب و ۳۰ درصد نیز به نیاز به مرمت دارند، تصریح کرد: با وجود اینکه با کمبود اعتبارات مواجه هستیم، اما برای تعمیر مدارس در بیرانشهر ۱۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: تمام تلاش آموزش و پرورش این است که نگذارد حتی یک دانش‌آموز از تحصیل باز بماند چرا که این امر باعث محرومیت بیشتر می‌شود.

وی اظهار کرد: با وجود همه خدماتی که انقلاب انجام داده باید بتوان در کنار تلاش بیشتر امید را به جامعه تزریق کرد چرا که ناامیدی به هیچ عنوان نمی‌تواند به توسعه کمک کند.

در ادامه بخشدار بیرانشهر نیز در این جلسه با اظهار امیدواری از اینکه در راستای آموزش علم گام‌های موثری در این منطقه برداشته شود، افزود: انتظار می‌رود بیرانشهر به عنوان پایلوت آموزشی در نظر گرفته شود، با توجه به اینکه بیرانشهر دانش‌آموزان پر استعدادی دارد باید نگاه ویژه‌ای از نظر آموزشی به این منطقه شود.

علی رمضانی ادامه داد: مردم این منطقه پرتوقع نیستند، اما باید تامین نیاز‌های آن‌ها در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/م

۶۰ مدرسه تخریبی در بیرانشهروجوددارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.