وزیر انرژی دولت پیشین آمریکا با دفاع از توافق هسته‌ای ایران تأکید کرد، در صورتی که آمریکا از این توافق خارج شود در واقع به ایران هدیه می‌دهد.

ارنست مونیز: در صورتی که آمریکا از توافق هسته‌ای خارج شود در واقع به ایران هدیه می‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارنست مونیز، وزیر انرژی دولت پیشین آمریکا با دفاع از توافق هسته ای ایران تأکید کرد، در صورتی که آمریکا از این توافق خارج شود در واقع به ایران هدیه می دهد.

 مونیز این اظهارات را در مصاحبه با ناو دیس Now This درباره توافق هسته ای ایران مطرح کرد.

وزیر انرژی دولت پیشین آمریکا گفت: در صورتی که از توافق ایران خارج شویم، به نظرم کاری که می کنیم این است که به ایران هدیه می دهیم. توافق هسته ای ایران دستاوردی بزرگ نه فقط برای آمریکا بلکه برای همه کشورهایی بود که در [این توافق] مشارکت داشتند. آمریکا به همراه فرانسه، آلمان، انگلیس، اتحادیه اروپا، روسیه و چین مذاکره کرد تا نسبت به این مسئله اطمینان بخشی کند که ایران به صورت تصدیق آمیزی سلاح هسته ای نخواهد داشت.

انتهای پیام/

 

دفاع وزیر انرژی دولت پیشین آمریکا از توافق هسته ای ایران

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۲۸ ۲۰ دی ۱۳۹۶
کاش این هدیه به ایران داده شود و آمریکا زودتر از توافق برجام خارج شود تا تمام دنیا بفهمد این آمریکا بود که نقض عهد کرده و میکند و تمام آنچه قبلاً شورای امنیت صادر کرده بود بدین وسیله باطل گردد و محدودیت 15 ساله برای توسعه تاسیسات هسته ایی صلح آمیز ایران برداشته شود تا دانشمندان هسته ایی مجدداً به فعالیت شبانه روزی خود ادامه دهند ، این بار شاهد حمایت شورای امنیت و آژانس از ایران خواهیم بود و احتمالاً اروپا و دیگر کشورهای حاضر در برجام نیز کنار امریکا قرار نخواهد داشت.
Armenia
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۹ دی ۱۳۹۶
تصدیق آمیزی کلمه زبان ترکی یه؟ راستی آزمایی؟
آخرین اخبار