قدردانی امام جمعه گنبدکاووس از مردم در راهپیمایی علیه آشوبگران

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس از حضور پرشور مردم در راهپیمایی بر علیه فتنه گران تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس در پنجاه و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی که امروز بعدازظهر در باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد گفت : مردم گنبدکاووس دیروز در راهپیمایی باشکوه بار دیگر ثابت کردند که پای نظام و انقلاب مستحکم ایستاده اند و پاسخ کوبنده ای به فتنه گران دادند.

وی ادامه داد : از صداوسیمای استان گلستان به منظور انعکاس راهپیمایی مردم این شهرستان که از شبکه های استانی و کشوری پخش شد هم تشکر و قدردانی کرد.

فضیلت مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این جلسه گفت : آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند مشکلات آسیب های اجتماعی در مدارس را حل کند بلکه باید همه دستگاه های اجرایی در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند.

وی گفت : اگر می خواهیم آسیب های اجتماعی را در مدارس و در بین خانواده کاهش دهیم باید از ظرفیت تفریحات خوب و سالم و همچنین نشاط آور استفاده کنیم.

کریمی فرماندار گنبدکاووس نیز دراین جلسه گفت : امروز باید مدیران و معلمان مدارس هم در کاهش آسیب های اجتماعی مشارکت کنند تا بتوانیم این مشکلات را کاهش دهیم.

وی همچنین از آموزش و پرورش شهرستان هم خواست که مشکلات آسیب های اجتماعی دانش آموزان در مدارس را به خانواده های دانش آموزان و معلمان و مدیران مدارس حل و فصل کنند.

انتهای پیام/م
 

امام جمعه گنبدکاووس از مردم در راهپیمایی علیه آشوبگران قدردانی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.