رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف کیف حاوی اسناد و مدارک به ارزش ۹ میلیون ریال وجه نقد یک شهروند قائم شهر توسط مامور وظیفه شناس و بازگرداندن آن به صاحبش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید محمد قربان نژاد رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: یکی از کارکنان انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان قائم شهر حین انجام ماموریت و گشت زنی در حوزه استحفاظی یک عدد کیف پول زنانه حاوی مدارک شناسایی و نه میلیون ریال وجه نقد متعلق به یکی از شهروندان را کشف کرد.

این مامور وظیفه شناس با صحت عمل مراتب را به مسئولان انتظامی شهرستان اعلام کرد و شناسایی مالک با توجه به اسناد و مدارک داخل کیف در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : با شناسایی مالک کیف این شهروند به کلانتری دعوت شد و اموال مکشوفه به وی تحویل شد که این اقدام خداپسندانه مامور پلیس موجب رضایت و قدردانی این شهروند از پلیس راه به همراه داشت.

سرهنگ قربان نژاد با اشاره به اینکه مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی پلیس در برقراری نظم و امنیت هستند، افزود: جلب اعتماد عمومی نقش تعیین کننده‌ای در ارتقاء مشارکت‌های مردمی با پلیس در برقراری نظم و امنیت دارد.

انتهای پیام /ر

کشف کیف حاوی اسناد و مدارک در قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار