نایب رئیس اتاق بازرگانی شیراز گفت: بسیاری از مشکلات در حوزه اقتصاد کشور به دلیل تفسیر ناصحیح از قانون بوده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛محمدصادق حمیدیان نایب رئیس اتاق بازرگانی شیراز در نخستین جلسه کارگروه حقوقی و پژوهش ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان که با حضور اعضای اتاق بازرگانی در محل اتاق شیراز برگزار شد، بیان کرد: در برخی از موارد کارشناس یک بخش علاوه بر دستورالعمل‌های موجود، به دلیل نبود درک درست از قانون باعث ایجاد یک مشکل بزرگ در بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی می‌شود که جبران ناپذیر است.

وی با بیان اینکه باید از قوانین برای بهبود وضعیت اقتصاد کمک گرفت افزود: نیاز است برای شناسایی مشکلات حقوقی و انجام کار پژوهشی بخش خصوصی استان فراخوانی اعلام شود و موضوع‌ها جمع آوری و در کارگروه  بررسی شود.


نائب رئیس اتاق شیراز اضافه کرد: اتاق بازرگانی دو ظرفیت مهم قانونی استفاده از توان کمیسیون ماده ۱۲ قانون برنامه ششم و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ملی و استانی را دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات حقوقی بخش‌های مولد اقتصاد استان استفاده کرد.

حمیدیان ادامه داد: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ظرفیت خوبی برای بررسی حقوقی مشکلات قانونی و قضایی بخش خصوصی و ایجاد وحدت رویه در توسعه حرکت‌های اقتصادی استان است.
انتهای پیام/ت

صحبت‌های نایب رئیس اتاق بازرگانی شیراز در خصوص مشکلات اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار