به مناسبت ۱۹ دیماه با حضور پرشور مردم شهید پرور شهربابک یاد و خاطره سرداران و ۳۶۰ شهید شهرستان و ۵ شهید گمنام گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردار کریمی پور مشاور سردار سلیمانی در سپاه پاسداران در این مراسم گفت : شهدا برای حفظ نظام و اسلام رفتند و کسانی که برای شهدا وقت می گذارند بدانند که ثروت امام رمان هستند.
سردار کریمی پور ایران را یکی از کشورهای امن منطقه اعلام کرد و گفت : امنیت ما در گرو امنیت جهان اسلام است .
وی با اشاره به اقدامات خرابکارانه تروریست‌ها در منطقه افزود : تنها ملتی که در مقابل استکبار جهانی می ایستند و در مقابل خواسته های آنها تسلیم نمی شود ملت ایران است.


مشاور سردار سپاه پاسداران تصریح کرد : دشمنان ایران اقرار می کنند چون ایرانی ها از عنصر طبیعت برای مقابله با دشمنانشان استفاده می کنند همانند حادثه طبس ما نمی توانیم بر آنها غلبه کنیم.


سردار کریمی پور با اشاره به توان موشکی ایران گفت : با موشک های شهاب و سجیل می توانیم تلاویو و حیفا را ظرف مدت ۸ دقیقه با خاک یکسان کنیم .


وی افزود : دشمن بداند اگر قصد حمله به ما را داشته باشد در هر سطحی که به ما حمله کند در همان سطح به آنها حمله خواهد شد همانطور که قبلا در حمله به داعش این کار صورت گرفت .


سردار کریم پور بیان کرد : داعش یک تفکر موازی با جمهوری اسلامی بود که با فرماندهی سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی این تفکر به زمین زده شد.


در این مراسم از خانواده شهدای کربلای ۵ شهربابک تجلیل شد.


این مراسم با اجرای برنامه های متنوعی چون پخش کلیپ شهداء ، نمایش ، سخنرانی و عزاداری همراه بود.

انتهای پیام/ی

یادواره شهدا در شهربابک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار