مدیرکل دفتر امور شهری، روستایی و شورا‌های استانداری یزد گفت: نظارت جدی و مستمر در ایام نوروز بر خدمات و کالا‌های مصرفی مردم اعمال شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمود شاکری مدیرکل دفتر امور شهری، روستایی و شورا‌های استانداری یزد در نشست خدمات سفر نوروز استان یزد گفت: سفر امروزه در جامعه ایرانی یک بخشی از فرهنگ است و به صورت یک فرهنگ برای مردم نهادینه شده است.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها از مسافرت‌های آسان استقبال می‌کنند افزود: فرصت‌هایی که برای سفر پیش می‌آید خانواده‌ها سعی می‌کنند استفاده کنند لذا باید برنامه‌ای بریزیم که خاطرات خوبی از استان یزد با خود ببرند و نهایت لذت و آرامش را در سفر به یزد داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری، روستایی و شورا‌های استانداری یزد با تاکید بر حفظ فرهنگ اصیل یزدی در اجرای برنامه‌های ستاد نوروزی اضافه کرد: ما در این فرصتی که وجود آمده نباید فرهنگ اصیل یزدی را خدشه دار کنیم و باید مراقب بازار و کالا‌هایی که عرضه می‌شود باشیم به ویژه شیرینی و محصولاتی که برند است و سوء استفاده از آن، برند یزد را هم تخریب می‌کند.

وی با تاکید بر افزایش نظارت‌ها و نظارت جدی و مستمر بر بازار و ارائه کالا و خدمات افزود: تلاش کنیم به عنوان یک یزدی مسائل نظارتی را اعمال کنیم و در این زمینه با هیچ کس تعارف نداشته باشیم.

شاکری با بیان اینکه نوروز امسال با ثبت جهانی شهر یزد همراه شده تصریح کرد: لازم است در ایامی که برای تعطیلات نوروزی در پیش داریم در چارچوب شرایط ثبت جهانی و اجرای برنامه‌ها اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل اجرایی ستاد خدمات سفر ابلاغ خواهد شد و احکام با امضای استاندار خواهد بود عنوان کرد: فرمانداران نیز به عنوان مسئولان اجرایی در شهرستان باید پیگیر امور باشند و گزارش کار را با شناسایی مشکلات ارائه کنند.

انتهای پیام/ ا

ساماندهی خانه‌های مسافر در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.