رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 200 نفر شامل بیماران شکاف لب، شکاف کام و سایر بیماری های مادرزادی شکلی سر و صورت برای بهره مندی از خدمات رایگان تیم جراحی فوق تخصص پلاستیک خیر در گچساران نام نویسی کرده اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ اورنگ ایلامی افزود: متقاضیان برای نام نویسی می‌توانند به آدرس‌های اینترنتی ejtemaee.yums.ac.ir و www.marhamportal.ir مراجعه کنند.

وی بیان کرد:25 پزشک جراح اعزامی از تهران در قالب یک کاروان روزهای 13 تا 18 بهمن ماه امسال در بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان برای متقاضیان خدمات جراحی انجام خواهند داد.

وی اظهار کرد: براساس برآوردهای انجام شده 140 جراحی پلاستیک از سوی این پزشکان در این برنامه انجام خواهد شد.

ایلامی تصریح کرد: هزینه‌های جراحی این تعداد بیمار 10 میلیارد ریال است که 100 درصد رایگان انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز داشت: براساس عکس‌هایی که از بیماران در محل ثبت نام خواسته شده و در سامانه بارگذاری می‌شود، پزشکان اعزامی بیماران را براساس اولویت انتخاب و سایر بیماران به تهران برای جراحی اعزام خواهند شد.

ایلامی گفت: هم اکنون 15 گروه مردم نهاد برای حمایت از بیماران در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند که حمایت از بیماری‌های روانی و سرطان از جمله این گروه‌های مردم نهاد است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری کاروان‌های امید و سلامت به 2 هزار و 960 بیمار شامل دانش آموزان زیر 14 سال و زنان باردار در مناطق محروم مانند قلعه دختر، لوداب، چاه تلخ، تلخاب شیرین و سایر مناطق محروم استان خدمات دندان پزشکی ارائه کرده‌اند.

استان کهگیلویه و بویراحمد 713 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/غ

 خدمت رسانی رایگان پزشکان متخصص به مردم کهگیلویه وبویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.