درویش گفت: چند ماهی است که تعهدات ما به تیم انجام نشده است و امیدوارم این مشکلات حل شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رضا درویش مدیر عامل فوتبال سایپا درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: از نتایجی که تیم سایپا به دست آورده است راضی هستیم. ضمن این که نزدیک به 8 امتیاز ما به دلیل اشتباهات داوری از بین رفته است. اگر آن 8 امتیاز را گرفته بودیم امروز در رده دوم جدول قرار داشتیم ولی باز هم از تیم و زحمات علی دایی راضی هستیم. 4 بازیکن ما مصدوم هستند و حتی کار برخی نفرات به جراحی کشید. تعداد دیگری از بازیکنان را هم حدود 2 الی 3 ماه در اختیار نداشتیم اما با همه مشکلاتی که می‌بینم در مجموع از زحمات کادر فنی تشکر می‌کنم.


او درباره ناراحتی دایی درباره مسائل مالی باشگاه تصریح کرد: در حال پیگیری هستیم که این مشکلات حل شود. برای موفقیت یک تیم همه اجزای آن دخیل هستند. مسائل مالی هم جزئی از این اجزا است. چند ماهی است که تعهدات ما انجام نشده است و امیدوارم این مشکلات حل شود.


درویش درباره ادعای مهدی ترابی مبنی بر جدایی اش از سایپا بیان کرد: ترابی چنین حرفی نزده است اما اگر گفته باشد حق دارد. به هر حال آنها برنامه ریزی مالی کرده‌اند. در طول روز بازیکن 3 ساعت در اختیار تیم و سایر زمان ها در خدمت خانواده اش است. اگر از لحاظ خانوادگی آرامش نداشته باشد دچار مشکل می‌شود. باید به قولی که داده‌ایم پایبند باشیم. ما نه تنها در فوتبال بلکه در والیبال هم دچار مشکل شده ایم. سه شب پیش دربی خودروسازان را با نتیجه 3 بر صفر بردیم اما شرمنده والیبالیست هایمان شدیم. شاید خیلی از مشکلات را به زبان نیاورده باشم. با مسئولان صحبت کردیم و آنها هم اعلام کرده‌اند در پی حل مشکلات هستند. این قولی است که به ما داده‌اند.


مدیر عامل تیم سایپا درباره حضورش در میان کاندیداهای فدراسیون بسکتبال خاطر نشان کرد: دوستان از من خواستند که در انتخابات شرکت کنم، فکر می‌کردم فقط 4-5 نفر ثبت نام کرده اند ولی وقتی ثبت نام کردم، متوجه شدم نزدیک به 25 نفر حضور دارند. به هر حال جای مشحون کار کردن راحت نیست ولی چون دوستان هم از ما خواستند که در انتخابات شرکت کنم این کار را انجام دادم. البته هنوز تصمیمی برای شرکت در مجمع انتخاباتی فدراسیون نگرفته ام.

انتهای پیام/

اظهارات درویش درباره وضعیت تیم سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار