جانشین رییس ستاد بحران استان گفت: از امروز توزیع کانکس درکوهبنان آغاز می‌شود، این کانکس‌ها به افراد واجد شرایط تعلق می‌گیرد.

آغاز توزیع کانکس در منطقه زلزله‌زده کوهبنان/ تامین حدود 100 دستگاه کانکس در کرمان تا آخر هفتهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، "مصطفی آیت‌الهی‌موسوی" جانشین رییس ستاد بحران استان کرمان از رسیدن محموله حامل کانکس‌ها به کوهبنان خبر داد و بیان کرد: از امروز توزیع کانکس در منطقه کوهبنان آغاز می‌شود لازم به ذکر است که کانکس‌ها به افراد واجد شرایط که خانه‌های آنها تخریبی و غیر ایمن است، تعلق می‌گیرد.

آیت‌الهی‌موسوی گفت: با توجه به پیگیری‌های استاندار کرمان تعدادی از کانکس‌هایی که دولت باید در اختیار استان کرمان قرار می‌داد صبح امروز رسید.

وی از رسیدن محموله حامل کانکس‌ها به کوهبنان خبر داد و بیان کرد: از امروز توزیع کانکس در منطقه کوهبنان آغاز می‌شود لازم به ذکر است که کانکس‌ها به افراد واجد شرایط که خانه‌های آنها تخریبی و غیر ایمن است، تعلق می‌گیرد.

جانشین رییس ستاد بحران استان کرمان اظهار کرد: تا این لحظه 10 کانکس وارد استان شده است و تا آخر هفته حدود 100 دستگاه کانکس در استان خواهیم داشت، کانکس‌ها اضافه را در انبارها دپو می‌کنیم تا در شرایط بحران از آنها استفاده کنیم.

وی با اشاره به مصوبه ستاد بحران مبنی بر تهیه 4 هزار دستگاه کانکس در استان کرمان خاطر نشان کرد: مقرر شده است که تعدادی از این کانکس‌ها را دولت به استان واگذار کند و تعدادی نیز کانکس سازان استان بسازند، که ساخت کانکس‌ها در استان آغاز شده و تا پایان هفته تعدادی را تحویل خواهند داد.

انتهای پیام/س

حدود 100 دستگاه کانکس در کرمان تا آخر هفته آینده توزیع می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار