سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: دومین مرکز کنترل و پایش هوای استان در شهر اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در نخستین جلسه کارگروه هوای پاک استان اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: با راه‌اندازی این مرکز پایش، کامل میزان آلایندگی و درجه سالم بودن هوا در سراسر استان انجام گرفته و تصمیم‌گیری‌ها برا اساس آن صورت می‌پذیرد. 

وی افزود: در سال‌جاری به جز در موارد بسیار معدودی که گرد و غبار سبب ناسالم شدن هوا شده بود استمرار هوای پاک و کاملا سالم در سراسر استان اردبیل مشاهده شد. 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با تأکید بر رفع مشکلات آلایندگی و زیست محیطی واحدهای تولیدی استان اردبیل از صاحبان صنایع خواست توجه ویژه‌ای به پایش آلایندگی کارخانجات داشته باشند. 

ندایی با بیان اینکه حراست از محیط زیست یک وظیفه حاکمیتی است ادامه داد: برای تسهیل فنی و کارشناسی قوانین موجود در راستای همکاری بیشتر با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اقدامات مناسب در استان صورت می‌گیرد. 

وی در ادامه این جلسه مشکلات زیست محیطی و آلایندگی تعدادی از واحدهای صنعتی استان اردبیل بررسی و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات و ادامه فعالیت آنان اتخاذ شد.

انتهای پیام/ح

حراست از محیط زیست یک وظیفه حاکمیتی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.