مدیرکل آموزش و پرورش تهران نقش بی بدیل آموزش‌ و پرورش در توانمندسازی جامعه را تشریح کرد.

نقش بی بدیل آموزش‌ و پرورش در توانمندسازی جامعهبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همایش تجلیل از مربیان تربیت بدنی شهر تهران با حضور مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت، عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش تهران و جمعی از پیشکسوتان تربیت بدنی صبح امروز در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

در این مراسم باقری اظهار کرد: کشور برای توسعه یک راه بیشتر ندارد و تنها مسیر پیشرفت و توسعه توجه به نیروی انسانی است و کشورهایی که مسیر توسعه را طی کرده‌ اند این مسیر را پیش گرفته اند.

وی ادامه داد: البته در کنار آن به توانمندسازی نیروی انسانی هم توجه داشته داشتند و توانمندی نیروی انسانی تنها از راه خانواده و آموزش و پرورش امکان‌پذیر است البته در جامعه همه نهادها و رسانه ها نقش موثری ایفا می‌کنند.

نقش معلمان در تربیت دانش آموزان

مدیر کل آموزش و پرورش تهران تصریح کرد: آموزش‌ و پرورش برای موفقیت راهی جز توجه به معلمان ندارد و در 6 ساحت تربیتی باید تلاش کنیم که یکی از آنها ساحت سلامت و تربیت‌ زیستی است و پنج شاخه دیگر وابسته به این ساحت است چراکه اگر بدن ناسالم باشد ادامه فعالیت هایش مختل می‌شود.

وی خطاب به مربیان تربیت بدنی یادآور شد: شما فقط تدریس تربیت بدنی را انجام نمی‌دهید بلکه در سایر جنبه های تربیتی و آموزشی هم نقش دارید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.