فرماندار اسدآباد گفت: با حکم استاندار همدان، کاظم سعیدی منتخب شورای اسلامی به عنوان شهردار جدید اسدآباد تعیین شد.

تعیین شهردار جدید اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حسین افشاری فرماندار اسدآباد کاظم سعیدی را از نیروهای باسابقه در عرصه مدیریتی دانست وافزود: در کنار اعضای شورای اسلامی شهر می تواند اقدامات خوبی انجام دهد.

وی با تاکید بر ایجاد فضاهای تفریحی و با نشاط در سطح شهر،ادامه داد: نیمی از جمعیت شهرستان اسدآباد در شهر ساکن هستند و شهرداری با توجه به این گستره جمعیتی، باید برای توسعه مبلمان شهری برنامه ریزی کند.

افشاری به شهردار توصیه کرد: پاسخگویی به خواسته ها و مطالبات مردمی را در اولویت قرار داده و در تعامل با شورای اسلامی نسبت به نیازسنجی محلات مختلف شهر اقدام کند.

فرماندار اسدآباد از اجرای طرح جاده سلامت به عنوان یکی از اقدامات خوب شهردار سابق یاد کرد و گفت: ادامه این طرح و اتصال آن به مزار شهدای گمنام جلوه ویِژه ای به ورودی شهر می دهد.

وی همچنین احداث مرکز معاینه فنی خودروهای سبک را از مطالبات مردمی برشمرد و افزود: این مهم با همکاری شهرداری و شورای شهر باید شتاب گرفته و به متقاضی واجد صلاحیت واگذار شود.

فرماندار اسدآباد اظهار کرد: احداث پارک بانوان از دیگر نیازهای شهر اسدآباد است که سالها در انتظار تصمیم گیری و اقدام شهرداری معطل مانده است.

افشاری با تاکید بر ایجاد درآمد پایدار در شهرداری، اضافه کرد: در آستانه بودجه بندی، تعامل با شورا و برنامه ریزی صحیح می تواند به تحقق درآمدهای شهرداری کمک کند.

انتهای پیام/ب

شهردار جدید اسدآباد منصوب شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.