پنجمين جشنواره هنرهاي شهري بهار ۹۷ با رويکرد نماد سبز بهمن و اسفندماه در همدان برگزار مي‌شود.

همدان، میزبان جشنواره بهار ۹۷ می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ وحيد علي‌ضمير، سرپرست سـازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهري شهرداري همدان با بيان اينکه سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهري همدان، آماده برگزاري پنجمين جشنواره هنرهاي شهري است، اظهار کرد: اين جشنواره با عنوان استقبال از بهار ۹۷ و رويکردي نو در هنر شهري آغاز به کار مي‌کند.

وی بيان کرد: پنجمين جشنواره هنرهاي شهري عيد نوروز با رويکرد نماد سبز بهمن و اسفند ماه امسال برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به تاريخ ارسال آثار براي شرکت در جشنواره، بيان کرد: طراحان، هنرمندان و متخصصان فضاي سبز مي‌توانند پيشنهادات خود را همراه با نقشه‌هاي اجرايي حداکثر تا دوم بهمن ماه به دبيرخانه سازمان ارسال کنند.

سرپرست سـازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهري شهرداري همدان ادامه داد: طراحي نماد سبز و طراحي نماد نوروزي، موضوعات فراخوان در اين جشنواره است.

علی ضمیر، بخش‌هاي جنبي جشنواره را برشمرد و اظهار کرد: طراحي و چاپ کتاب جشنواره، طراحي و توليد فيلم تبليغاتي و مستند جشنواره و ايجاد حرکت ملي و بين‌المللي به منظور تقويت جايگاه طراحي منظر و نمادهاي سبز از بخش‌هاي جنبي اين جشنواره است.

سرپرست سـازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهري شهرداري همدان در پايان گفت: شرکت در جشنواره براي عموم آزاد است و امکان شرکت در جشنواره به صورت فردي يا گروهي وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

پنجمين جشنواره هنرهاي شهري بهار ۹۷ با رويکرد نماد سبز در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.