معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان از در دست احداث بودن ۳۵ پروژه درمانی خیرساز در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نادر همتی گفت: امروزه با توجه به محدودیت‌های مالی و اعتباری باید بتوان از سایر ظرفیت‌ها برای توسعه بخش بهداشت و درمان استفاده کرد.

وی ادامه داد: در کنار استفاده از خیران حوزه درمان، باید بتوان از ظرفیت سازمان‌های خارج از وزارت خانه برای بهبود وضعیت بهره برد.

معاون امور مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته و رایزنی‌های انجام شده اکنون بنیاد‌های خیریه حضور فعالی در لرستان داشته و گام‌های مناسبی برای کمک به بهبود وضعیت و توسعه حوزه بهداشت و درمان برداشته‌اند.

همتی در ادامه به وجود ۳۵ طرح در مانی خیرساز در حوزه بهداشت و درمان لرستان، افزود: اکنون ۳۵ پروژه خیرساز در حوزه سلامت لرستان در حال احداث هستند.

وی بیان کرد: از تعداد کل طرح اشاره شده ۱۱ طرح با اعتبار حدودی ۲۲ میلیارد تومان توسط بنیاد‌های خیریه احداث می‌شوند.

این مسئول اظهار داشت: اکنون برای جذب هر چه بیشتر کمک‌های خیران داخلی و خارجی دفتر جذب مشارکت‌های این استان در چندین کشور در حال افتتاح بوده و امیدواریم بتوان با تبلیغات انجام شده به موفقیت‌های مناسبی دست یابیم.

معاون امور مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: به عنوان نمونه اکنون سه مرکز جامع سلامت توسط بنیاد علوی در استان در حال احداث بوده و موسسه خیریه بیماران سرطانی نور نیز سال گذشته اقدام به افتتاح مرکز شیمی درمانی بیمارستان شهید رحیمی کرده است.

همتی عنوان کرد: امیدواریم خیران در حد توان و بضاعت خود برای بهبود وضعیت شاخص‌های درمانی و جبران کاستی‌ها همچون گذشته وارد عمل شوند.

انتهای پیام/د

احداث ۳۵ طرح درمانی خیرساز در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.