رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: بعضی از مدیران و مسئولان اجرایی به وظایف خود در قبال مردم عمل نکردند از این رو دشمن از طریق مشکل اقتصادی فشار آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم تودیع و معارفه جانشین رئیس پلیس فاتب اظهار کرد: ما می‌دانیم که موسسات مالی به مردم خیانت کردند و مردم به مشکلات اقتصادی گرفتار شدند، اما مردم انقلابی، زمانی که پای تعرض به میان باشد به صحنه می آیند و شعار مرگ بر آمریکا و آل سعود سر می دهند.

وی در ادامه افزود: در همه شهرها‌ و استان‌های کشور‌ مردم در راهپیمایی‌ شرکت کردند و شعار مرگ بر آل سعود، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین‌ بهرامی‌ بیان کرد: بعضی از مسئولان اجرایی در مقابله با مشکلات مردم به وظایف خودعمل نکردند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد:مطرح شده که در اقتصاد مشکل داریم‌، به همین منظور دشمن از طریق مشکل اقتصادی فشار آورد از این رو انتظار می‌رود مسئولان با تمام وجود و ظرفیت برای جوانان مملکت خدمت کنند و برای حل مشکل فقرا تلاش کنند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین‌ بهرامی‌ گفت: طبیعی است رئیس جمهور و وزرا  باید خود را وقف خدمتگذاری‌ به مردم کنند.

 وی با بیان اینکه در حوادث اخیر دشمنان ایران در صف معترضان رخنه کردند و شبکه‌های ماهواره‌ای ذوق‌ زده شدند، گفت: امثال ترامپ‌ دیوانه عوامل خود را تحریک کرد و از عوامل خود خواست تا از سوراخشان‌ بیرون آیند‌، حتی این جوان بچه سال خام ناشی آل سعود عقده‌گشا را تحریک کردند.

رئیس عقیدتی‌ - سیاسی ناجا گفت: آل سعود در ماجرای آشوب‌های اخیر در کشور به ترامپ پول داده است، حتی در اظهار نظری ترامپ اعلام کرده که ما عامل خود را در عربستان سر کار نشانده‌ایم‌.

 وی بیان کرد: مردان انقلابی‌ و جهادی ما وقتی متوجه شدند آل سعود‌، آمریکا و اسرائیل‌ پشت‌ این اعتراضات‌ هستند، خط خود را از آشوبگران‌ جدا کردند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی‌ بیان کرد: در فتنه اخیر دشمنان از حربه‌‌هایی که در فتنه 88 استفاده نکرده بودند در این فتنه استفاده کردند و پیش‌بینی شده بود فتنه وسیع‌تری در راه است اما مردم انسجام خود را حفظ کردند.

 وی با بیان اینکه ولایت فقیه‌ از ضروریات اسلام است و نیروی انتظامی همواره باید بصیرت و هوشیاری داشته باشد، گفت: یکی از فرمایشات رهبری‌ تأکید بر اقتصاد مقاومتی است و در آن اشاره کرده است که جوانان بیشتری مشغول به کار شوند چراکه به گفته امام راحل مردم «ولی‌ نعمت» ما هستند.

 انتهای پیام/

صحبت های مهم رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم تودیع و معارفه جانشین رئیس پلیس فاتب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۵ دی ۱۳۹۶
واقعا جای تاسف داره.چرا ؟
آخرین اخبار