مدیر اداره آبفای آبادان با اشاره به تعریف 5 پروژه برای نوسازی فاضلاب آبادان گفت: پس از شش سال این پروژه ها برای بخش های مختلف آبادان اجرایی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛علیرضا خلیلی نیا مدیر اداره آبفای آبادان با بیان اینکه کار 4 پروژه آغاز شده است افزود: این پروژه ها شامل نوسازی و تکمیل فاضلاب بخش هایی از ذوالفقاری چهل متری، سده، میدان طیب،  احمد آباد و آبادان مرکزی است که 5 میلیارد تومان هزینه برای آن در نظر گرفته شده است.

وی همچنین نوسازی و تکمیلی فاضلاب فاز 1 تا 4 امیرآباد،علوانیه،مهر ذوالفقاری،سلچ شرقی و غربی ، جمشید آباد، شطیط و علوانیه با 30 میلیارد تومان اعتبار را هم از دیگر پروژه های تعریف شده برای شهر خواند.

مدیر اداره آبفای آبادان همچنین گفت: 30 میلیارد تومان اعتبار نیز برای فیه لاله 1-18 و ایستگاه 8 تا 12 در نظر گرفته شده است.

خلیلی نیا از اجرای طرح اصلاح شبکه فاضلاب چوئبده و اروندکنار با 2 میلیارد تومان اعتبار تا 3 سال آینده خبر داد و افزود: برای انتقال آب به اروندکنار نیز مخزن آب 3 هزار مترمکعبی اختصاص داده شده است.

استاندار خوزستان در سفر به آبادان با بیان اینکه در سه سال آینده فاضلاب آبادان نوسازی می شود، اختصاص 280 میلیارد تومان اعتبار را به این پروژه رسانه ای کرد.

انتهای پیام/د

نوسازی و تکمیل فاضلاب آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.