نماینده ولی فقیه در استان قزوین با صدور پیامی از حضور مردم استان در راهپیمایی علیه فتنه گران قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  متن پیام حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی به این شرح است:

مردم همیشه در صحنه استان قزوین، بار دیگر حضور حماسی و خروش فریاد‌های شما در محکومیت اغتشاش و بی قانونی‌های اخیر، آگاهی و بصیرت شما را به رخ استکبار جهانی، توهین کنندگان به قرآن و پرچم مقدس جمهوری اسلامی و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی کشاند. راهپیمایی شما مردم شریف پاسخی کوبنده به تحرکات خصمانه و هنجارشکنانه اخیر ضدانقلاب و مبینی برای تمیز درخواست‌های بحق و آشوبگری‌های باطل بود.

اینجانب ضمن عرض تبریک بابت این حضور پرشکوه، مراتب سپاس و تشکر خویش را از نیرو‌های انتظامی، سپاه صاحب الامر (عج)، بسیجیان مخلص و نیرو‌های امنیتی استان به خاطر تمامی تلاش‌هایی که در راستای پایان بخشیدن به فتنه اخیر داشتند و همچنین حضور دشمن شکن یکایک مردم انقلابی استان قزوین ابراز نموده و به درگاه خداوند متعال از این همه لطف شکرگزارم.

همچنین از کلیه قوای سه گانه خصوصا مسئولین محترم دولت خواستاریم که در راستای درخواست‌های به حق مردم اقداماتی سریع، صریح، تاثیرگذار و دائمی انجام دهند. در این راستا لازم است رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اقتصاد مقاومتی مورد توجه جدی قرار گیرد. مبارزه با قاچاق، حمایت از تولید ملی، برنامه ریزی اساسی برای اشتغال جوانان، حل مشکل گرانی، کم کردن فاصله طبقاتی کاخ نشینان و محرومین و مبارزه با فساد از جمله درخواست‌های مورد تاکید همه مردم ایران اسلامی است.

امید است تحت زعامت، ولی امر مسلمین جهان و در پیروی از معظم له تا رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید بوده و مشمول دعای خاص حضرت بقیه الله الاعظم (عج) باشیم.

انتهای پیام/

 

قدردانی امام جمعه قزوین از مردم  به خاطر حضور در راهپیمایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.