رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : 28 پروژه بهداشتی و درمانی در سطح خدماتی این دانشگاه در دست ساخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در نشست بررسی مسائل و مشکلات بهداشت و درمان دامغان گفت : ۲۸ پروژه بهداشتی و درمانی در سطح خدماتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در دست ساخت است که برای اجرای این تعداد پروژه ۱۴ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی، استانی و منابع داخلی دانشگاه هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۵۵ پزشک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی سمنان فعالیت دارند که امسال نیز ۲۰ پزشک جدید به این تعداد افزوده شده اند، افزود: در مراکز تحت پوشش این دانشگاه ۶۳۱ تخت فعال وجود دارد و با این تعداد، باز هم کمبود تخت بیمارستانی وجود دارد که برای رفع آن باید چاره ای اندیشید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه بیمه های درمانی ۱۱۰ میلیارد تومان به این دانشگاه بدهکار هستند، اظهار داشت: از این میزان بدهی بیمه ها رقمی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به دامغان اختصاص دارد که اگر بیمه ها بدهی خود را به موقع پرداخت کنند می توانیم خدمات بهتری را به مردم و بیماران ارائه دهیم.

شادنوش تاکید کرد: در سال جاری و با هدف کمک به تجهیز دانشکده بهداشت دامغان در حوزه آموزشی ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار و از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی سمنان اختصاص پیدا کرد.

انتهای پیام / ه

فعالیت 255 پزشک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار