مسئول روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: تاکنون سه میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به زلزله زدگان استان خراسان شمالی پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ محسن آگاهی مسئول روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه تا کنون سه میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به زلزله زدگان استان پرداخت شده است، یادآورشد: تاکنون پی کنی 2 هزار و 821 واحد مسکونی و فونداسیون 2 هزار و642  واحد نیز انجام شده است.

وی با اشاره به اسکلت گذاری 2 هزار و 287 واحد مسکونی، خاطرنشان کرد: یک هزار و 241 واحد نیز به مرحله سقف، یک هزار و 669 واحد به سفت کاری و  2 هزار و 453واحد پایان کار دریافت کرده اند.

محسن آگاهی  گفت: روز گذشته یکی از مراجعان بنیاد مسکن بجنورد از شلوغی حضور ارباب رجوع ها در یکی از اتاق های بنیاد مسکن بجنورد سوء استفاده می کند و پرونده ها را به محوطه حیاط این اداره منتقل می کند.

وی اظهار کرد: متاسفانه این فرد برای پیدا کردن پرونده خودش تعداد زیادی از پرونده ها را بدون اطلاع کارمند مربوطه به محوطه منتقل می کنند.

وی با بیان اینکه همکاران اداره بنیاد مسکن بجنورد روزانه پاسخگوی حجم بالای مراجعه کنندگان هستند، گفت: این فرد از ازدحام جمعیت سوء استفاده کرده پس از این عمل، اقدام به تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی کرده است.

آگاهی ادامه داد: پرونده ها مربوط به واحدهای تعمیری روستایی بوده اند که  در دم دست بوده و بایگانی نشده اند .

وی با بیان اینکه محافظت از پرونده ها، داشتن سعه صدر و برخورد مناسب با ارباب رجوع ها از تاکیدات مدیر کل بنیاد مسکن است، افزود: بلافاصله  پرونده ها جمع آوری و به اتاق نگهداری از آنان منتقل شد.

انتهای پیام/آ

توضیحات روابط عمومی بنیاد مسکن در خصوص رها شدن پرونده زلزله زدگان در محوطه بنیاد مسکن بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.