مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین:

مردم انقلابی ایران اسلامی چشم طمع دشمنان را کور خواهد کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی چشم طمع دشمنان را کور خواهد کرد و شیاطین خناس را از رسیدن به اهداف شوم خود مایوس می‌کنند.

مردم انقلابی ایران اسلامی چشم طمع دشمنان را کور خواهد کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام علیرضا گودرز تله جردی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند از این ناآرامی‌های اخیر به نفع خود بهره‌بردای کنند در حالی که مردم انقلابی ایران اسلامی چشم طمع دشمنان را کور خواهند کرد و آنها هرگز به این اهداف نمی‌رسند.

وی ابراز داشت: هنجارشکنان و توهین کنندگان به مقدسات و اسلام جزء هیچ یک از اقشار مردم ایران نیستند و آنها تنها نقشه  دشمنان خارجی و معاندان و بد خواهان را ادامه می دهند و برای ایجاد ناامنی و غوغا نقش بازی می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: با اینکه مردم از لحاظ اقتصادی نا عدالتی‌هایی را می‌بینند اما هیچگاه با تخریب اموال، برپا کردن آشوب، توهین به پرچم ایران اسلامی و مقدسات موافق نیستند و اینگونه اغتشاشات را بر نمی‌تابند و این کارها را ذلیلانه می‌دانند.

انتهای پیام/ا

مایوس شدن دشمنان از حیله ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار