رئیس پلیس راه استان همدان:

پراید زوج جوان را به کام مرگ کشاند

رئیس پلیس راه استان همدان گفت:برخورد سه دستگاه خودروی سواری در جاده فرعی فامنین یک کشته و پنج مجروح بر جای گذاشت.

پراید زوج جوان را به کام مرگ کشاندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه این سانحه رانندگی روز گذشته در جاده اصله - کاج رخ داد.

وی توضیح داد: خودروی پراید با 2 سرنشین در جاده فرعی اصله -کاج در حال تردد بود که به علت انحراف به چپ با خودروی پراید به صورت رخ به رخ برخورد می کند.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: سپس خودروی پراید به ضورت عمود در داخل جاده قرار گرفته و یک دستگاه خودروی پژو که با سرعت بسیار بالا به پهلوی پراید برخورد می کند.

سرهنگ عزیزی اظهار کرد: سرعت خودروی پژو به حدی بالا بود که موجب جمع شدن بدنه پراید و چسبیدن صندلی های سمت راست این خودرو به سمت چپ می شود.

وی افزود: در این سانحه رانندگی زوج 30 ساله خودروی پراید که از بومی این مناطق بودند در دم جان باخته و چهار تن دیگر مجروح شدند.

وی اضافه کرد: کمتر از 48 ساعت از خرید خودرو توسط این زوج می گذشت که به علت بی احتیاطی، نداشتن مهارت و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه جان خود را از دست می دهند.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: افرادی که برای نخستین بار اقدام به رانندگی می کنند بیشتر در معرض سوانح رانندگی قرار دارند، بنابراین نباید نخستین تجربه رانندگی آنها در جاده های برون شهری باشد.

سرهنگ عزیزی افزود: این طیف از افراد مهارت کافی و توانایی لازم برای کنترل وسیله نقلیه را ندارند و پس از مواجهه با خطر بلافاصله کنترل خودرو را از دست داده و عامل بروز سانحه می شوند.

وی ادامه داد: تنها داشتن گواهینامه به منزله مهارت در رانندگی نیست بلکه گواهینامه اولین شرط رانندگی است.

انتهای پیام/ب

مرگ زوج پراید سوار 48 ساعت بعد از خرید خودرو

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
همدانی
۲۳:۰۲ ۱۷ دی ۱۳۹۶
این زوج از نزدیکان ما بودند، عدم مهارت، عدم رعایت نظارات دولتی موجب شده که دوتا بچه های این زوج الان بی سرپرست بشن، خداوند صبر بده
آخرین اخبار