معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذارانی که با ایثار و از خود گذشتگی موجبات امنیت روانی در جامعه می شوند، جز برنامه های دولت دوازدهم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور اظهار داشت: مسوولان و مدیران برای ایجاد اشتغال پایدار باید الگوی مدیریت جهادی و خلاقیت و ابتکار را در پیش گیرند.

وی دولت تدبیر و امید را دولتی مردمی دانست و اظهار کرد: دولتی برخاسته از ملت قطعا به فکر اشتغال و آرامش ولی نعمتان خود بوده و برای حمایت از کسانی که در این راستا سرمایه گذاری می کنند اهتمام ویژه دارد.

امیری با اشاره به اینکه وحدت و همدلی در مسوولان استان قابل تحسین است گفت: علاوه بر مسوولان استان اردبیل، مجمع نمایندگان استان نیز برای پیگیری اجرای پروژه ها جز فعالترین نمایندگان و با اخلاق ترین اعضای مجلس شورای اسلامی هستند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: رفع موانع صنعت و اقتصاد در کشور همکاری تمام مسوولین بخصوص دستگاه قضایی را می طلبد و ما هم مشکلات مطروحه را در هیئت دولت پیگیری می کنیم.

وی استان اردبیل را مهد استعداد و پتانسیل نیروی انسانی بر شمرد و ادامه داد: سرمایه انسانی بزرگترین سرمایه هر منطقه است که این استان از این نعمت بزرگ برخوردار است و باید در راستای اهداف دولت که ایجاد اشتغال پایدار است، گام های اساسی برداشته شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور در اردبیل در پایان گفت: امیدواریم در سفرهای آتی شاهد افتتاح فازهای بعدی این کارخانه عظیم در منطقه مغان گرمی که به اشتغال 3 هزار نیروی جوان را شامل خواهد شد، باشیم.

انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال پایدار الگوی مدیریت جهادی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.