مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک افزون بر ۴۱ هزار نفر در سنین پنج تا ۲۹ سال عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این استان هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: توسعه و مشارکت جوانان در تصمیم گیری ها، تربیت و آموزش جوانان به منظور آماده ساختن آنان در انجام خدمات امدادی و عام المنفعه از اهداف تشکیل سازمان جوانان هلال احمر است.

راشکی افزود: این افراد با عضویت در کانون‌های غنچه‌های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، طلاب، جوانان و آزاد در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و ... مشغول به فعالیت هستند.

وی بیان کرد: تربیت و آموزش فعالیت‌های امدادی و بشردوستانه به جوانان از جمله وظایف سازمان هلال احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  از برتری اعضای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در هفتادمین سال تشکیل سازمان جوانان هلال احمر کشور خبر داد و افزود: علیرضا میری معاون امور جوانان جمعیت و امین هراتی دانش آموز دوره دوم متوسطه زابل عنوان برتر در رده جوانان کشور را کسب کردند.

سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع (معادل ۵/۱۱ درصد مساحت کشور) و ۱۹ شهرستان و بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار