صبح امروز در اثر برخورد شدید یک دستگاه پراید با مینی بوس در کمربندی میانی، راننده جوان خودرو پراید به شدت مصدوم و روانه بیمارستان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آتش پاد داود طالب نژاد مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز، با اعلام خبر فوق گفت:حوالی ساعت 6 صبح امروز با اعلام وقوع این تصادف شدید در کمربندی میانی، اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره 12 سریعا به محل حادثه اعزام و شاهد برخورد شدید یک دستگاه پراید به مینی بوس در کنار خیابان شدند که در اثر وقوع این حادثه، راننده جوان خودرو پراید نیز در داخل خودرو محبوس و مصدوم شده بود.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با رعایت اصول ایمنی امداد و نجات و احتیاط کامل، راننده مصدوم را بدون ایجاد هر گونه جراحت و آسیب های دیگر به بیرون منتقل و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز، افزود: در اثر وقوع این حادثه راننده به شدت از ناحیه سر و قفسه سینه دچار مصدومیت شده بود.

طالب نژاد خاطر نشان ساخت؛آتش نشانان در پایان عملیات با ایمن سازی محل حادثه و انتقال خودرو توسط جرثقیل به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

 

انتهای پیام/ش

مصدومیت شدید راننده  خودرو پراید درتصادف با مینی بوس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.