مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت:از نظر وضعیت نیروی انسانی شرایط مناسبی داریم و تعدادی که در حال حاضر هستند کفایت می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید زینلی  اظهار داشت: مرکز انتقال خون خواجو به جز روزهای جمعه تمام ایام سال حتی تعطیلات رسمی از ساعت 7:30 تا 18 فعال بوده و سایر مراکز از ساعت 8 تا 12 فعالیت دارند.

وی با بیان این‌که در کل استان اصفهان 200 نیرو در مراکز انتقال خون فعالیت دارند، افزود: از نظر وضعیت نیروی انسانی شرایط مناسبی داریم و تعدادی که در حال حاضر هستند کفایت می‌کند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با انتقاد از کمبود فضا در مراکز اهدای خون تصریح کرد: مشکل جدی در بحث امکانات داریم، در کلان‌شهری مانند اصفهان تنها مرکز انتقال خون خواجو وجود دارد و این موضوع نگران‌کننده است.

وی با تأکید بر این که ضروری است مرکز دومی برای انتقال خون در شهر اصفهان تأسیس شود، عنوان کرد: رایزنی‌هایی با مسؤولان شهری و استانی صورت گرفته اما هنوز نتیجه مطلوبی به دست نیامده است.

زینلی خاطرنشان کرد: این موضوع ضرورت شهر اصفهان است،‌ این نقطه ضعف وجود دارد و خود سازمان بودجه لازم را برای ساخت و ساز ندارد؛ امیدواریم با مساعدت ارگان‌هایی مانند شهرداری ایجاد مرکز جدید انتقال خون به نتیجه برسد.

 

انتهای پیام/م

 

ضرورت ایجاد مرکز دوم برای اهدای خون در شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.