خانواده شهدا مایه سرافرازی و نماد صبر و شکیبایی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در دیدار با خانواده شهید فلاح گفت: خدمت به خانواده شهدا افتخاری بزرگ و توفیق الهی است.

وی افزود: ارزش شهدا به خونی است که خالصانه در راه خدا میدهند واین کار لذت بخش شامل افراد خاص و عاری از هرگونه توجه به زرق و برق دنیا می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: جوانان انقلاب اسلامی در مکتبی رشد و نموپیدا نموده اند که ازخودگذشتگی و ایثار را سرلوحه کار خود قرار دادند و با خون خود ازاین میهن اسلامی دفاع نمودند.

وی با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "خانواده شهدا به ملت ایران آبرو و حیثیت دادند" افزود: خدمت به خانواده شهدا، که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند باعث افتخار و لذت بخش است.

سرهنگ خادمی گفت: افتخار ما این است که رهرو راه شهدا و آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل سید الشهدا "ع" هستیم چرا که اگر شهدا نبودند عزت و افتخاری هم وجود نداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه افزود: برقراری امنیت کشور عزیزمان در میان توطئه‌های اطراف، کاری سنگین است که دلاور مردان ما در مرز‌ها با رشادت و فداکاری ازعهده این کار مهم به خوبی بر می‌آیند چنانچه که شهید فلاح نیز این کار مهم را به خوبی انجام داد.

انتهای پیام/ م

صبر و شکیبایی خانواده شهدا مایه سرافرازی جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.