رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت گلستان از پرداخت بیش از ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان گلستان در سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛ حسینقلی قوانلو در چهل و نهمین جلسه کار گروه تسهیل ورفع موانع تولیداستان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون درخواست ۹۶۴ واحد جهت اخذ ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پس از تصویب در کار گروه تسهیل ورفع موانع تولید استان به بانک‌ها ارجاع شده است تا کنون ۱۰۰ واحد موفق به دریافت بیش از ۱۵۳ میلیارد تومان تسهیلات از محل طرح رونق تولید شده اند.

قوانلو گفت:همچنین در این مدت بانک‌های استان از محل سایر منابع بانکی خود به ۷۵ واحد تولیدی بیش از ۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت نموده اند، ضمن اینکه به ۲۳ واحد که پرونده آن‌ها از سال گذشته به بانک‌ها ارجاع شده بود نیز مبلغ ۲۲ میلبیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است ودر مجموع ۱۹۷ واحد تولیدی استان در سال ۹۶ موفق به اخذ بیش از ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات شده اند.

به گفته وی، از محل طرح بازسازی ونوسازی نیز که ۱۸۶ مصوبه با مبلغ ۴۴۹ میلیارد تومان به بانک‌ها ارجاع شده، تاکنون به ۵ واحد تولیدی مبلغ ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
 
انتهای پیام/ ن
 

پرداخت تسهیلات رونق به فعالان تولید گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.