معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: برای تصویب منطقه آزاد استان اردبیل تلاش خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسینعلی امیری گفت: ایجاد 8 منطقه آزاد در کمیسیون اقتصادی مجلس در دست بررسی است و با حمایت نمایندگان استان منطقه آزاد اردبیل را در مجلس پیگیری و برای تصویب آن تلاش می کنم.

وی با بیان اینکه دولت مصمم به توسعه و توجه ویژه به استان اردبیل است ، بیان کرد: رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور در چندین جلسه هیات دولت بخشی از سخنان خود را به استان اردبیل اختصاص داده اند.

معاون رییس جمهور گفت: حامل سلام گرم رئیس جمهور به نماینده ولی فقیه در استان و مردم استان هستم ومشکلات و درخواست مردم استان را به رئیس جمهور و دولت منتقل خواهم کرد.

امیری اظهار داشت: کشور وارد فاز جدیدی از توسعه و رشد شده است و در بخش های اقتصادی رشد 6 درصد را تجربه می کنیم و از متوسط رشد جهانی جلوتر هستیم.

وی با بیان اینکه انسجام و اتحاد  و رشد و پیشرفت  در کشور برای کسانی که با ملت ایران دشمنی می ورزند خوش آیند نیست تصریح کرد: دشمنان نظام و ملت ایران به طرق مختلف سعی در بر هم زدن انسجام ملی ، ایجاد تفرقه و یاس و نا امیدی را دارند و می خواهند با القاء نا کارآمدی دولت به رشد اقتصادی ضربه بزنند.

آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان هم در این دیدار برپیگیری و تکمیل پروژه راه آهن و تصویب منطقه آزاد تجاری صنعتی استان تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

ایجاد 8 منطقه آزاد در کمیسیون اقتصادی مجلس در دست بررسی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.