فرماندار شهرستان جم گفت: با برخورداری روستای سرچشمه شهرستان جم از نعمت گاز، کلیه روستاهای این شهرستان به شبکه گاز متصل شد.

کلیه روستاهای شهرستان جم به شبکه گاز پیوستبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر  فتح الله نوروزی  اظهار داشت: خوشحالم که برخورداری از نعمت گاز به عنوان یکی از مطالبات مردم روستای سرچشمه محقق شد تا آخرین روستای بدون گاز جم نیز گازدار شود. 

وی با بیان این که در ۳۱ ماه حضور در شهرستان جم چیزی جز خلوص و نکویی از مردم شهرستان جم ندیده‌ام ، افزود: راه سرچشمه با پیگیری‌های انجام شده فعال شده و بارها مطالبات مردم را به همراه نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با مسوولان مطرح کرده‌ و خواستار رفع مشکلات شده‌ایم.

فرماندار شهرستان جم تصریح کرد: در خصوص راه روستای سرچشمه، 6 میلیارد و ۸۰۰ میلیون اعتبار برای ۱۱ کیلومتر ابلاغ شده اما برای تکمیل مسیر سرچشمه به ۱۷ میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.

نوروزی با اعلام این که روستای سرچشمه یکی از دورترین نقاط به مرکز شهرستان جم است، یاد آور شد: معتقدم حق مردم سرچشمه بیشتر از اینهاست و تمام تلاشم را کردم تا بخشی از مطالبات این مردم محقق شود.

وی بیان کرد: در بحث آبرسانی روستای سرچشمه، چاه آب حفر شد و برای خط انتقال آب پول اختصاص دادیم که قرار شد پیمانکار خط انتقال را حفاری کند و تجهیزات آبرسانی از سوی آبفار تامین شود.

فرماندار جم با بیان این که در دولت تدبیر و امید خانه بهداشت و مدرسه روستای سرچشمه افتتاح شد و طرح هادی روستا هم تامین اعتبار شده که به زودی انجام خواهد شد افزود: عملیات اجرایی بوستان امید روستا شروع شده و امسال با تامین اعتبار تکمیل می شود.

انتهای پیام/س

شهرستان جم از نعمت گاز برخوردار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.