فرمانده نیروی انتظامی فارس از به هلاکت رسیدن یک شرور مسلح در شهرستان خرامه خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس امروز بیان کرد: مأموران فرماندهی انتظامی استان فارس با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه و محل تردد یک شرور مسلح و متواری به هویت «ح – م» را شناسایی و موضوع دستگیری وی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: پس از انجام هماهنگی قضائی، مأموران به مخفیگاه این فرد در اطراف کوه‌های شهرستان خرامه اعزام و فرد شرور را مورد محاصره قرار دادند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه مأموران در جهت تسلیم شدن این فرد هشدار‌های لازم را دادند، تصریح کرد: فرد شرور بدون توجه به مأموران اقدام به تیر اندازی به سمت آنان و ایجاد درگیری مسلحانه کرد.

سردار گودرزی افزود: پس از مدتی درگیری، در نهایت این فرد شرور به ضرب گلوله مأموران به هلاکت رسیده و دو قبضه اسلحه جنگی به همراه فشنگ‌های مربوطه که با استفاده از آن‌ها به سمت مأموران تیر اندازی می‌کرد، از وی کشف شد.

وی با اشاره به شرارت‌ها و سوابق این فرد شرور، گفت: سرقت مسلحانه طلافروشی در شهرستان خرامه همراه با تیر اندازی به سمت مردم، حمل و نگهداری سلاح، ایراد ضرب و جرح عمدی، تیر اندازی به سمت مأموران نیروی انتظامی، قاچاق اسلحه و مهمات و سرقت مسلحانه از جمله مهمترین اقدامات ضد امنیتی این شرور بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح کرد: به هلاکت رسیدن این شرور مسلح، موجی از شادی و اظهار رضایت مردم نسبت به عملکرد نیروی انتظامی و همچنین تقدیر و تشکر ویژه امام جمعه شهرستان در خطبه‌های روز گذشته نماز جمعه شهرستان خرامه از اقدامات سبز پوشان عرصه نظم و امنیت را در پی داشته است.

سردار گودرزی اضافه کرد: مأموران نیروی انتظامی استان فارس در راستای تأمین نظم و امنیت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد و مخلان نظم و امنیت بدانند که با برخورد شدید مأموران نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/ن

  هلاکت یک شرور مسلح در شهرستان خرامه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار