مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: موضوع فاضلاب در مناطق بافت فرسوده یکی از مشکلات موجود در استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛   علیرضا تخت‌شاهی  مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه عنوان کرد: این آب بارانها به هنگام بارندگی با این کانال‌ها مشترک می‌شد و حجم زیادی را تشکیل می‌داد و در این مناطق مشکلاتی را ایجاد می‌کرد و برخی از کانالها از زیر منازل مردم عبور کرده است و چنانچه گرفتگی داشته باشد راه دسترسی وجود ندارد و بنابراین باید تعویض می‌شد.

وی افزود: با تصمیم‌گیری در شورای ترافیک به این نتیجه رسیدیم که با شهرداری کرمانشاه به‌طور مشترک پروژه‌ای با مجری آب و فاضلاب تعریف شود و هزینه نیز از محل اعتبارات دو دستگاه تأمین تا مشکل این منطقه رفع شود که این طرح برای مدت سه ماه کاری به طول 750 متر و با قطر لوله 1000 که اندازه بزرگی محسوب می‌شود به پیمانکار واگذار شد.

تخت شاهی  با بیان اینکه این طرح از آذر ماه آغاز شد و تاکنون بیش از 200 متر آن انجام شده است عنوان کرد: به دلیل اینکه مردم با مشکلی مواجه نشوند با هماهنگی پلیس راهور در طول روز یک لاین مسیر منطقه شریعتی مسدود می‌شود اما برای تسریع در کار شبانه همان لاین نیز بسته می‌شود که مدت زمان اجرای طرح کاهش یابد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه افزود: این طرح در صورت فراهم بودن شرایط و مساعد بودن هوا در موعد مقرر یعنی انتهای بهمن ماه به پایان می‌رسد و مشکل فاضلاب منطقه برای همیشه رفع می‌شود.

انتهای پیام/ز

 

رفع مشکل اب و فاضلاب در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.