بازرسان صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار از ۲ هزار و ۴۲۳ واحد صنفی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسماعیل اسماعیلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار با اشاره به عملکرد کمیسیون نظارت در ۹ ماه امسال، گفت: ۲ هزار و ۴۲۳ مورد بازرسی در شهرستان فریدونکنار صورت گرفت که از این تعداد ۱۴۰ مورد منجر به تشکیل پرونده و برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با بیان اینکه ارزش این بازرسی‌ ها ۶۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بوده است، افزود: ۸ جلسه کلاس آموزشی و توجیهی برای بازرسان اتحادیه و صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار از صدور ۳۵۰ پروانه کسب جدید در سال ۹۶ از اتاق اصناف فریدونکنار خبر داد و گفت: ۱۴ مورد پروانه کسب ایثارگری در این شهرستان صادر شد.

اسماعیلی با بیان اینکه ۲۷۱ نفر در سامانه رصد برای ثبت اشتغال ثبت‌نام کردند، افزود: ۲ واحد تولیدی در فریدونکنار به بانک‌های رفاه و ملت برای دریافت تسهیلات به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به منظور رونق تولیدی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه ثبت انبار‌های واحد‌های صنفی فریدونکنار در سامانه جامع انبار‌ها در دست اقدام است، گفت: ۴۷۱ واحد صنفی در این سامانه ثبت نام کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار با اشاره به اینکه آموزش فقه اسلامی بازار و واحد‌های صنفی پیش از صدور پروانه کسب باید در فریدونکنار جدی گرفته شود، افزود: اتاق و حوزه بسیج اصناف باید نسبت به این موضوع به صورت جدی وارد شوند.

اسماعیلی با بیان اینکه انبار‌های برنج‌ فروشی باید به صورت مکتوب در سامانه ثبت کنند، گفت: تنها دو واحد صنفی اقدام به اجرای این موضوع کردند.

انتهای پیام/ م

بازدید از ۲ هزار و ۴۲۳ واحد صنفی فریدونکنار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار