معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به جریان و گروه خاصی نیست و تمام کسانی که در این کشور زندگی می کنند سهمی در این انقلاب دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش اقبال، امروز (۱۶ دی) در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی ضد آشوب های اخیر که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، با اشاره به اینکه با حضور مردم و اقدامات مناسب آنها، همیشه چهره توطئه گران  مشخص شده است، گفت: مردم بدانند در راس و همه کاره نظام هستند و مسئولان هم همیشه دنبال حل مشکلات آنها بوده و هستند.

وی امنیت ملی و برادری را اولویت مسئولان نظام ذکر کرد وگفت: مردم اجازه نمی دهند کسانی که امنیت و آرامش آنها را هدف قرار دادند میدان دار و همه کاره آنها شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به جریان و گروه خاصی نیست و تمام کسانی که در این کشور زندگی می کنند سهمی در این انقلاب دارند.

خوش اقبال گفت: مسئولان ما باید گوش شنوایی برای شنیدن درد دل های مردم داشته باشند چرا که بخشی از مشکلات مردم با تدبیر دولت و گوش شنوای مسئولان برطرف می شود.

وی با بیان اینکه مردمی که انقلاب کردند حافظ آن هم خواهند بود، بیان کرد: دولت مشکل و محدودیت هایی دارد که اگر با اطلاع رسانی به موقع مردم را در جریان کمبودها و مشکلات خود قرار دهد بی شک آنها هم شرایط را درک خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نباید نسبت به دغدغه معیشت و اشتغال مردم بی تفاوت باشند، اضافه کرد: قطعا در کنار مردم بودن و بی واسطه شنیدن مشکلات آنها بخش دیگری از مشکلات را حل خواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: امیدواریم راهیپمایی عظیم مردم سراسر استان کردستان در صبح روز دوشنبه منشاء خیر و امنیت برای کل کشور شود.

انتهای پیام/م

مردمی که انقلاب کردند حافظ آن هم خواهند بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.