عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت :طبق گزارش های ارسالی اتفاقات دیدار استقلال و تراکتورسازی را مورد بررسی قرار می دهیم.

عبداللهی: اتفاقات استقلال و تراکتورسازی را بررسی می کنیمعبداللهی درباره اینکه آیا بررسی شعار های نامناسب در دیدار تراکتورسازی و استقلال در دستور کار کمیته انضباطی قرار خواهد گرفت یا خیر به خبرنگار  فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به طور حتم طبق گزارش های ارسالی به کمیته انضباطی این کار صورت می گیرد .همچنین باید بگویم تا به این لحظه گزارشی از این دیدار به دست ما نرسیده اما به محض اینکه گزارش ها ارسال شود با توجه به مسائلی که داور و مقامات رسمی اعلام کردند جلسه ای را برگزار و پس از بررسی در صورتی که نیاز به اتخاذ تصمیمی باشد این کار را انجام می دهیم .

او ادامه داد: از طرفی احتمال دارد صدور رای کمی هم زمان بر باشد چرا که باید تحقیقات در همه زمینه ها انجام و سپس رای صادر  شود.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت :بررسی هر نوع کلمات نامربوط، اهانت و یا فحاشی های شدید در دستور کار قرار می گیرد و صد در صد به گزارش های مقامات رسمی رسیدگی می کنیم و یا طبق آیین نامه جدید به گزارش های ارسالی توسط افراد مورد وثوق کمیته انضباطی و سازمان لیگ البته اگر تخلفی رخ داده باشد هم می توانیم رسیدگی و رای مورد نظر را صادر کنیم.

انتهای پیام/

بررسی اتفاقات استقلال و تراکتورسازی روی میز کمیته انضباطی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار