مدیرعاملی از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای تیم صبای قم منصوب نشده است و هیچ‌کس در جریان امور این تیم دسته اولی نیست.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ در روزهایی لیگ دسته اول فوتبال کشور در تعطیلات نیم‌فصل نخست خود به سر می‌برد، اخبار دقیقی از تیم فوتبال صبای قم منتشر نمی‌شود و کسی نمی‌داند که این تیم در چه حالتی به سر می‌برد.

پس‌ازآنکه حامی مالی صبایی‌ها چند هفته مانده به پایان نیم‌فصل اول کناره‌گیری خود را رسماً اعلام کردند، مدیریت این تیم مجدداً به مجموعه استان قم بازگشت، اما نکته جالب این بود که چرا تیم به قم نیامد و تمرینات آن در تهران پیگیری شد.

رفتن هومن افاضلی و آمدن یک مربی گمنام در فوتبال کشور گمانه‌زنی‌های بسیار زیادی را برای تیم صبا در پی داشت، حتی برخی نزدیکان به تیم می‌گفتند که ردپای واسطه‌گری در انتخاب مربی و جذب بازیکنان در کار بوده است.

درحالی‌که چنان چه کمی عمیق به مسئله تفکر شود، با جذب بازیکنان بی‌کیفیت و پابه سن گذاشته قطعاً این مسئله روشن خواهد شد و حتی نتایج ضعیف صبایی‌ها در نیم‌فصل اول خود بر این مسئله دلالت کافی دارد، چراکه اگر بازیکنان و کادر فنی از کیفیت خوبی برخوردار بودند قطعاً وضعیت جدولی تیم این نبود.

نمایندگان فوتبال استان قم در حال حاضر با کسب 10 امتیاز رتبه هفدهم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد و صبایی‌ها با دریافت 23 گل و به ثمر رساندن 10 گل ضعیف‌ترین خط دفاعی و مهاجم را در میان هجده تیم لیگ دسته اولی دارند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که تیم صبای قم در تعطیلات تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و با جذب چند بازیکن باکیفیت به دنبال جبران ناکامی‌های دور رفت خواهد بود.

این در حالی است که شنیده می‌شود کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم که مدیریت تیم لیگ برتری فوتسال قم را بر عهده داشت و در پایان این تیم به لیگ دسته اول سقوط کرد به دنبال مدیریت در صبای قم است و این مسئله چندین بار به‌صورت نامحسوس توسط سرپرست صبای قم در مصاحبه‌های گوناگون تأکید شده است.

رضا رهقی سرپرست سابق تیم‌های پیکان و سیاه‌جامگان که در فصل جاری به‌عنوان مدیر تیم روی نیمکت صبای قم حضور داشت از سمتش استعفا کرد و یک روز پس‌ازآن نیز محمدرضا شهبازی مدیر رسانه تیم صبا با انتقاد از وضعیت صبای قم و مسئولان استان قم از سمت خود استعفا داد.

رهقی دلیل استعفای خود را شرایط نابسامان تیم صبای قم عنوان و اعلام کرد دیگر حاضر نیست با این وضعیت به کارش ادامه دهد تا این مسئله شائبات را در مورد صبا بیشتر کند.

با توجه به اینکه تیم صبای قم به استان قم بازگشته است، هیچ مدیرعاملی به‌صورت رسمی از سوی اداره کل ورزش و جوانان قم برای تیم منصوب نشده است و هیچ‌کس در جریان امورات این تیم دسته اولی نیست.

شاگردان علی فلاح دار از ساعت 14 روز یکشنبه هفدهم دی‌ماه در قم میزبان آلومینیوم اراک خواهند بود تیمی که در رتبه‌بندی جدول شرایط مناسب‌تری نسبت قمی‌ها دارد.

گزارش: رضا سپاهی

منبع/تسنیم

انتهای پیام/ش

حال و روز ناخوش تیم صبای قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار