با حضور وزیر ورزش و جوانان ۲ پروژه سالن چند منظوره و سالن ورزشی بانوان دررامهرمز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سالن چند منظوره که از 20 سال پیش کلنگ زنی و نیمه کاره رها شده بود ، با 3 هزار و 500 متر مساحت و زیربنای 3 هزار و 200 متر، با صرف 24 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تکمیل شده و به بهره برداری رسید.

سلطانی فر همچنین سالن ورزشی بانوان این شهرستان را که با صرف 30میلیارد ریال از اعتبارات استانی ، در زمینی به مساحت یک هزار و 500متر مربع ساخته شده ، افتتاح کرد.

وزیر ورزش و جوانان اتفاقات خوب ورزشی شهرستان رامهرمز از جمله افتتاح پروژه های ورزشی را به مردم این شهرستان تبریک گفت و افزود: خوزستان دارای سابقه خوب و درخشانی در ورزش کشور است و همیشه جز اولویت های ما قرار دارد.

سلطانی فر با بیان این که تلاش می کنیم پروژه های نیمه کاره را با کمک استاندار و مجموعه این استان تکمیل کنیم افزود: تلاش دولت این است که تا حد امکان با صرف کم ترین منابع، بهترین استفاده را ببرد تا زمینه رضایت و رفاه مردم را فراهم کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوابگاه ورزشی این شهرستان یک امکان خوب برای ورزش این شهرستان است که می تواند در برگزاری مسابقات ورزشی موثر باشد.

همچنین دراین مراسم اقبال محمدیان نماینده مردم شهرستان رامهرمز و رامشیر آمادگی این شهرستان را برای میزبانی اردوهای تیم ملی در رامهرمز اعلام کرد وگفت: رامهرمز یکی از شهرستانهای مستعد استان در زمینه ورزش است که در صورت حمایت شدن می تواند عملکرد بسیار بهتری داشته باشد.

انتهای پیام/م

افتتاح بزرگ ترین سالن چند منظوره و سالن ورزشی بانوان رامهرمز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.