فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: طرح های محرومیت زدایی سپاه در 214 روستا از 6 شهرستان این استان اجرا می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ،سرهنگ علی حجازی فر با اعلام این خبر افزود: این طرح های توسعه ای با الگوی جدید محرومیت زدایی با هدف تثبیت جمعیت، ایجاد اشتغال و افزایش درآمد سرانه در روستاهای آذربایجان غربی به مرحله اجرا در می آید.

وی بیان کرد: اجرای طرح های محرومیت زدایی سپاه در 6 دهستان از 6 شهرستان در شمال و جنوب استان از جمله شهرهای ماکو، چالدران، قره ضیاالدین، تکاب، سردشت و پیرانشهر برنامه ریزی و در برخی از روستاها نیز اجرای این طرح ها آغاز شده است.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای استان آذربایجان ادامه داد: طرح های محرومیت زدایی سپاه به مدت سه سال در روستاهای محروم آذربایجان غربی اجرا می شود .

وی با اشاره به ایجاد اشتغال به عنوان یکی از مهمترین اهداف اجرای طرح های محرومیت زدایی سپاه در روستاها گفت: در اجرای طرح های محرومیت زدایی از روستاها به دنبال افزایش میزان ارزش افزوده تولیدات روستایی هستیم تا از خام فروشی این تولیدات جلوگیری شده و زمینه اشتغال روستائیان فراهم شود.

انتهای پیام/ع

طرح های محرومیت زدایی سپاه در 214 روستای آذربایجان غربی اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.