«سرور دانش» با انتشار بیانیه ای، حمله تروریستی شب گذشته در کابل را محکوم کرد.

حملات انتحاری بیانگر عجز تروریست ها از رویارویی مستقیم با نیروهای امنیتی استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «سرور دانش»، معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان با انتشار بیانیه ای، حمله تروریستی شب گذشته در کابل را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: این حمله تروریستی و ددمنشانه نشان داد که هدف اصلی دشمنان جلوگیری از پیشرفت و ترقی کشور و به خیال باطل شان وارد کردن خلل در اراده حکومت و تصمیم قاطعنظام مبنی بر سرکوب تروریست ها است. چنین اقدامات وحشیانه و ضد انسانی همچنین نشانه شکست تروریست ها و حامیان منطقه ای شان و بیانگر عجز و استیصال آن ها از رویارویی مستقیم با نیروهای شجاع امنیتی کشور در سنگرهای نبرد است.

دانش افزوده است: نیروهای امنیتی کشور نیز طی سال های اخیر نشان داده اند که کمترین تردید در عزم و اراده شان در راستای مبارزه بی امان با تروریست ها به وجود نیامده و نخواهد آمد. این گونه اقدامات وحشیانه و غیر انسانی نیروهای جان بر کف امنیتی ما را در راه شان استوارتر و عزم شان را راسخ تر می کند. اگرچه تحمل این همه مصیبت برای مردم افغانستان به خصوص خانوده های شهدا سخت و دشوار است. ولی چنین اقدامات غیر انسانی سبب خواهند شد تا صفوف مردم ما فشرده تر و عزم نیروهای امنیتی ما در مبارزه با مزدوران خارجی و دشمنان انسانیت مستحکم تر گردد.

معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد: رهبری حکومت به مردم اطمینان می دهد که سرکوب دشمن با قاطعیت هرچه تمام تر ادامه خواهد یافت و انتقام خون شهدا از تروریست ها گرفته خواهد شد.

حمله انتحاری شب گذشته در کابل ده ها کشته و زخمی بر جای گذاشت. گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

انتهای پپام/

 

برچسب ها: سرور دانش ، انتحاری ، کابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار