تیم مس سونگون با شکست تیم گیتی‌پسند در اصفهان مقتدرانه در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر قهرمانی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی جشن گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم صدرنشین مس سونگون که با یک تساوی هم می‌توانست قهرمان لیگ برتر فوتسال شود به اصفهان آمد تا مهمان گیتی‌پسند مدافع عنوان قهرمانی قرار گیرد.

بازی دو تیم در نیمه اول پرگل و جذاب دنبال شد اما سرانجام این نماینده اصفهان بود که توانست با نتیجه 3 بر 2 پیروز به رختکن برود.

تیم مس که نمی‌خواست قهرمانی‌اش از یک سو به اما و اگر بیافتد و از سوی دیگر هم می‌خواست از حیثیت صدرنشینی‌اش دفاع کند در نیمه دوم پرتلاش‌تر در میدان ظاهر شد.

بازی دو تیم ادامه پیدا کرد و موقعیت‌های دو تیم راهی به دروازه‌های دو تیم پیدا نکرد تا سرانجام این تیم مس باشد که بازی را بار دیگر به تساوی بکشاند. 

تیم مس برای اینکه مقتدرانه قهرمان شود، در 5 دقیقه پایانی رو به بازی پاورپلی آورد و توانست به گل هم برسد اما احمد اسماعیل‌پور بلافاصله برای گیتی‌پسند یک گل دیگر به ثمر رساند تا بازی به تساوی بکشد.

تیم مس بار دیگر توانست به گل برسد و از گیتی پیش بیافتد که پس از این گل کمی از فشار بازی کاسته شد؛ تیم گیتی‌پسند هم رو به بازی پاورپلی آورد تا بتواند نتیجه را جبران کند که نتوانست تا مس سونگون با پیروزی در این دیدار قهرمان این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتسال شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.