مدیر بسیج هنرمندان شهرستان دهاقان تاکیدکرد: برنامه‌های دهه فجر با محوریت کانون‌های مساجد برگزار شود و ما آماده هستیم برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر همکاری کنیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا عسگری‌زاده امروز در جلسه اعضای کانون‌های مساجد دهاقان ، با بیان اینکه اتفاقات اخیر سبب خوشحالی دشمن شد، افزود: رسالت ما پاس‌داشت ارزش اسلام و مکتب تشیع بوده و در چند روز اخیر اتفاقاتی افتاده که آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود را خوشحال کرده است.

مدیر بسیج هنرمندان شهرستان دهاقان بصیرت را عامل زنده نگه داشتن اسلام دانست و اذعان کرد: بر اساس آینده‌نگری دشمنان قرار بوده که در این پیچ تاریخی اسلام وجود نداشته باشد اما پویایی، نشاط و بصیرت ما راه‌گشا است.

مسؤول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان نیز در این جلسه اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال با نگاه ویژه برگزار می‌شود تا نسل جوان با انقلاب و ارزش‌های آن آشنا شوند.

احمد چلمقانی افزود: برگزاری محافل شعر و فیلم‌های تولید شده عمار در این ایام برای عموم مردم قابل استفاده است.

وی خاطر نشان کرد: مدارس نیز از سخنرانان مجرب و باسواد و آگاهی لازم استفاده کنند تا بصیرت‌افزایی لازم را منتقل کنند.

مسؤول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با بیان اینکه فضای مجازی می‌تواند منجر به تلفات شود، اعلام کرد: آگاهی از فضای مجازی و سواد مجازی نیاز روز  است که نسل جوان باید از آن بهره‌مند شوند تا از تلفات این فضا پیشگیری شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.