مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در پیامی از جامعه ورزش استان برای حضور گسترده در راهپیمایی علیه اقدامات هنجارشکنانه اخیر دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن این پیام به شرح زیر است:

در آستانه چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بار دیگر فکر پلید آمریکا، اسرائیل و منافقان کوردل، به خیال خام و باطل خود مبنی بر تضعیف استقامت و پایداری ملت ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام، آتش گردان فتنه ای سازمان یافته گردید.

این سلطه گران فاسد جهانی به خیال باطل خود قصد سوء استفاده از مطالبات صنفی و اقتصادی مردم را داشتند و با موج سواری بر جریان نقد و مطالبات معیشتی و اقتصادی داخلی، در صدد برپایی فتنه و اغتشاش بودند که به حول و قوه الهی و به پشتوانه بیداری و بصیرت ملت توانمند ایران اسلامی نقشه ‌هایشان نقش بر آب گردید.

در ادامه این حرکت مبتنی بر بصیرت و در تداوم خط پیروی از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب و پاسداری از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون و به احترام پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، در تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل(ره)، مردم ولایتمدار استان کرمان قصد دارند با حضور پر شور در راهپیمایی روز جمعه 15 دی ماه 96، بار دیگر بر دخالت فتنه جویانه رژیم‌های سلطه‌گر جهان، خط بطلان بکشند.

لذا از جامعه ورزش استان کرمان دعوت می کنم با شرکت در این راهپیمایی، ضمن ابراز انزجار از اغتشاشگران و فتنه‌انگیزان، به این حرکت مردمی، آگاهانه و با بصیرت بپیوندند و همچون همیشه که آگاه به رسالت فرهنگی ورزشی خود در مسیر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند همه تلاش خود را معطوف نمایند.

محمدتقی امیری خراسانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

یادآور می شود: راهپیمایی باشکوه کرمان، فردا جمعه 15 دی جاری بعد از اقامه نماز باشکوه جمعه از محل مصلی تا میدان بسیج برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

دعوت از جامعه ورزش کرمان برای حضور در راهپیمایی 15 دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.